Thursday, May 15, 2008

Natuke igav Tracy Chevalier


"Burning Bright"
Tracy Chevalier

See raamat leidis tee minu riiulisse taaskord tänu kaanele. Eelnevalt olen niimoodi soetanud Markus Zusak'i teose "The Book Thief". Eks iga kord ilmselt ei vea..
Antud raamatu on autori uusim, olen lugenud ka kolme Chevalier' eelmistest ja need meeldisid mulle oma zhanris küll, eriti "Girl with a Pearl Earring" (film see-eest on juba absoluutselt vaimustav!). ajaviiteks täpselt paras lugeda, hästi kirjutatud, samas kerge, samas on tunda, et taustauuringud on tehtud korralikud ja autor on intelligentne inimene. Ajaloolise tausta väga heast tundmisest saab aimu ka seda raamatut lugedes ja, mis seal salata, William Blake'i isik sai minu jaoks palju värvi juurde, eriti seepärast, et mul temast eelnevaid teadmisi eriti ei olnud, ja minus valmis kindel plaan tema luuletused millalgi ette võtta. väga hästi kirjeldab Chevalier ka Blake'i kaasaegset londoni-elu ja linna ennast. lugu ise aga jääb kuidagi natuke lahjaks, kohati ei ole lihtsalt kuigi huvitav, kohati hakkab suisa igav. korralik kulminatsioon ja lõpplahendus näikse nagu ka puuduvat, ei mingeid pöördelisi momente, lugu lihtsalt kulgeb võrdlemisi etteaimatavaid radu pidi suhteliselt etteaimatava lõpu poole. mina igatahes tahaksin ühest raamatust natuke rohkem.

No comments: